ice
FORUMOWICZ
Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 969
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:15, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No i ciągle nie ma końca tego warsztatu.
Po pierwsze muszę dorobić zawiaski w burtach bocznych w dolnej części metalowych wzmocnień (zdjeć nie robię, pokażę na koniec), drobnostka ale szpeci.
Po drugie te gąski. Tu zrobiłem foto dla informacji dla zainteresowanych. Pojazd miał co prawda org. 65 ogniw (tak przynajmniej wynika ze źródeł), ale niestety w modelu ilość minimalna to 70 i nie mozna dać ani sztuki wiecej bo będa wisiały, a mniej sie nie da. Producent dostarcza kilka szt. więcej, wiec trzeba liczyć.
Dodatkowo, po przewierceniu wszystkich otworków i włożeniu drucików, trzeba z jednej stony je zatkać malutkimi czopami (na zdjęciu widać ich część - taki "grzebień" z którego wycina się końcóweczki i wkleja w otwory z jednej strony w gąsienicy. Praca mrówcza. Tu używam kleju w żelu Loctite 454. W górnej części zdjęcia jedna gąska na gotowo, w dolnej czeka na wklejenie czopów. Druciki (140 szt. dlaobu gąsek) trzeba naciąć wcześniej i to o długości dokładnie 7 mm ( nie jak podaje producent 8,5 mm) bo w innym wypadku będą wystawać i nie zmieści się czop. Na zdjeciu pokazałem też koła z Friula (przednie i tylne) w porównaniu z kołem z zestawu Italki, gdzie zestawowe są takie same przód-tył, a tu różne i zgodne z org. Obserwowałem też w necie koła z zestawu Dragona RSO i tam są chyba prawidłowe. Tak na marginesie, po przejrzeniu dziesiątek zdjęć wykonanym modeli, zauważyłem, że masę pojazdów ma odwrotnie zamontowane gąsienice ,a nawet w jednym obiektcie muzealnym jedna gąsienica jest zamontowana odwrotnie hehe.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|