|
Forum Modelarskie www.dioramy.fora.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Batalion
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3492
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:30, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie no... Wypas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
draccus
FORUMOWICZ
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:18, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dawno nic nie wrzucałem w tym wątku ale przyszła pora na uzupełnienie.
Zakończyłem układ oświetleniowy na parowozie.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Pozostały drobne uzupełnienia w postaci złącz parowozu z tendrem oraz część mechaniczna stokera. Tym zajmę się juz jak ukończę projekt tendra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek M.
FORUMOWICZ
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Biała Podlaska Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:20, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie trochę techniczne, czy instalacja elektryczna w parowozie była w rurkach stalowych prowadzona? Oraz na jakie napięcie była? 24V? Np. żarówki z zwrotnikach na stacjach są na 60V stałego. Oraz, czy w parowozach jest tak jak w samochodach np. że + idzie przewodem, a - jest na masę dawany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
draccus
FORUMOWICZ
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 2:04, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam Piotrze co do przewodów oświetleniowych były one prowadzone w osłonach z rurek stalowych o różnych średnicach, również w stalowych ocynkowanych giętkich wężykach tam gdzie to było niezbędne. Napięcie instalacji to 24V. Żarówki używane w parowozach to 100W w reflektorach. lampa sufitowa budki, oraz lampy korbowodowe to 25W, lampy wodowskazowe, szybkościomierza lub korby nastawczej to 5W.
Wiesz co zbytnio elektrykiem to ja nie jestem więc według schematu wynika że oba przewody + i - wychodzą z prądnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek M.
FORUMOWICZ
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Biała Podlaska Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:15, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Bardzo ciekawy schemat, warty analizy. W sumie na masę to nie szło raczej, ponieważ w pojazdach guma opon izoluje od podłoża, natomiast w parowozach uciekałby prąd na szyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|