|
Forum Modelarskie www.dioramy.fora.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
parman
FORUMOWICZ
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:10, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
I jeszcze pytanie odnośnie kalkomanii: czy dużym błędem jest po położeniu kalkomanii ponowne polakierowanie (aerografem), ale tylko tych miejsc, gdzie jest kalkomania? Chodzi o to, żeby nie lakierować całego modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crustian
FORUMOWICZ
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Inowrocław-Hohensalza/Arrasate-Mondragon Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:03, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
parman napisał: | I jeszcze pytanie odnośnie kalkomanii: czy dużym błędem jest po położeniu kalkomanii ponowne polakierowanie (aerografem), ale tylko tych miejsc, gdzie jest kalkomania? Chodzi o to, żeby nie lakierować całego modelu. |
Sprecyzuj pytanie. Nie wiem co chcesz uzyskać przez nie lakierowanie, w ogóle modelu? Czy raczej chodzi Ci o połysk pod same kalki a potem na całości mat? czy jak?Po kalkach lepiej dać zawsze po całości satyne czy połysk bo będziesz zapuszczał linie brudził i takie tam. A na sam koniec warto zabezpieczyć całą robotę warstewką jaką.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez crustian dnia Wto 10:06, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
parman
FORUMOWICZ
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:00, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Masz rację, mało precyzyjne. Mam pomalowany model, lakieruję go CAŁEGO na błyszcząco, kładę kalki, lakieruję TYLKO tam, gdzie kalki. Jak aerografem to chyba nie będzie aż za dużej różnicy w przejściach np. wash'a? Zresztą dla świętego spokoju polakieruję po całości a nie tylko tam, gdzie kalki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crustian
FORUMOWICZ
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Inowrocław-Hohensalza/Arrasate-Mondragon Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:47, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Widzisz bardziej rozsądnie po farbach dać lakier tam gdzie kalki, potem kalki, a potem całość lakierem i łosze itp. i na koniec docelowy lakier. Tak to ja myślałem, że chciałeś zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
parman
FORUMOWICZ
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:15, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mi chodziło o to, czy koniecznie po pierwszym lakierowaniu całego modelu (na kolory bazowe) i naklejeniu kalek trzeba koniecznie lakierować znowu cały model czy wystarczy tam, gdzie są kalki, żeby zabezpieczyć je przed działaniem chemii (wash), bo przecież już jedna warstwa lakieru jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|